2007年4月23日 星期一

請大家將這篇有關動物繁殖家的文章廣泛傳開

 


 

己得到Mongrel blog友的批準, 傳閱這篇文章 .......良知, 對眼中只有錢的繁殖家是"未聽過"

看見blog友YY的新post「良知何在」,我也不吐不快,呢件事我一直忍住忍住唔寫,一來就是寫左好似都唔知有咩用,但係呢件事一直吉住係我心口。


老公仔仍在舊公司時,他的上司的哥哥是個繁殖家(叫佢做bad man吧)。我本身不是反對繁殖家,我覺得自己喜歡唐狗唔代表人地全世界都要喜歡唐狗。老公仔以前做的那間公司,他的上司的哥哥是個繁殖家(叫佢做bad man吧)。我家的寶寶和喜喜都是由這bad man繁殖家領回來的,喜喜基本上是買回來的,詳情請看: 苦海孤雛 - Hei Hei喜喜以及苦命的名種好朋狗 - Jumbo。


自他們知道我在獸醫診所做之後,在加上他們知道我心軟,又做義工,次次都找一些唔可以再生bb的狗叫我rehome。我已經日反省夜反省,我幫了d狗狗,係唔係害左佢地? 我的角色對於bad man來說,就是廢物回收站一樣。他們捉住了我對喜喜媽媽沒有及時領養的陰影,一直的叫我老公仔同我講隻咩咩狗4-5歲架啦,無聲帶好乖好易養架。佢地隻隻狗都無聲帶,唯一好少少的是佢d狗唔會成日困在籠,但是也得不到愛。最萬千寵愛的雪橇,是唯一一堆沒有被cut聲帶,樓下和天台可以自由活動的一堆。不過,上個月先同我講而家d人唔買雪橇,問我要唔要。


大約兩、三個月前...發生一件好令我對繁殖家反感的事情:
那個bad man那天打電話來告訴我老公仔如下的對話:


bad man:「問你條女要唔要哥基bb,我有一隻,不過好似盲左。」

老公仔: 「0下? 盲左? 點解gei?」

bad man: 「X#)#* ! 總之你問你條女要定唔X要啦! 叫佢拿回去診所叫個獸醫睇,好番你地0米賣X左佢lor。」

老公仔: 「0甘都要問清楚咩事先得架。」

bad man: 「X*&#@$! 唔x要就罷x就,我一陣lin瓜佢眼屎乾淨。」


老公仔向我回報時,我係地鐵好激動,好想即刻去打x個bad man,但係呢個人搬左屋,我唔知佢去左邊。老公仔問好唔好要左番來先,再想。當時我身旁的獸醫護士長聽了都說以前都聽過很多breeder對一些有defects的名種貓狗自行殺死的方法離不開浸死佢地or lin佢地條頸到窒息死亡。我就bear bear聲的哭,0甘點好0甘點好。


可是那個bad man真是乞人憎,我老公仔第二日已經問佢左狗狗點,佢回他「睇到wor隻眼又好似,觀察下先啦。」


我打左email俾hkdr的sally,佢叫救左先算,也給了很多朋友呢件事。有人回我email說願意出1萬5千買左隻狗bb來,唔好殺左佢。點知個bad man說而家無咩事,無狗俾我了。之後又問要唔要5歲的牧羊狗,好乖好聽教。佢那裡有邊隻唔乖架,唔乖就肯定俾佢日打夜打倒轉0甘打都似架啦。我真係唔反對人養咩野品種的狗,但是我想告訴追名牌子背後的故事,d狗狗全都是負上很大的代價。


在診所做的時候,見N 0甘多的人係pet shop買d 狗bb回來,唔係腸炎死就狗瘟,再唔係就過度營養不良。我都同d客講,退回去pet shop無咩路俾隻狗架,以為佢地會帶隻狗去打支安樂針? 護士長說離不開浸死、窒息死。我覺得有必要讓他們知道,他們買的那天應該已經要想好,就算隻bb要死他們都是有責任的,唔好以為俾番個pet shop無事。我係一定會同佢地講,起碼佢地可以俾少少錢幫隻狗一把。

1 則留言:

  1. 呢 d 咁嘅死 x 街, 繁咩殖家 ar! 佢同果 d 無良寵物店有咩分別 ar! 我好明天你幫佢又唔係, 唔幫佢又唔忍心嘅難處..........

    回覆刪除