2007年7月31日 星期二

對不起.........

好友消息,所以昨早好友到了上水狗房幫手救出兩隻狗狗(在漁記織員面前,要經過一個認狗手續,再到狗舍狗舍裡面有好多隻小眼睛在望著你)。

他們從來未見過那兩隻狗狗,只靠型容來認出牠們,一隻係唐狗另一隻係狼狗,在同一個寵內....還有第3隻唐狗。兩隻唐狗應該是好朋友...而剩下的那唐狗看見同伴被救出生天,一直用一對眼睛望著佢地講(帶埋我走好嗎?) 。

同屋企商量之後,決定把牠救出來可是.........遲了..........以經遲了.........點解咁快下午就將牠PDS呀

!!?????.(狗房話:「你地一走又即刻有第2批狗入左黎無位啦,所以咪"拍"囉」')

今朝聽到朋友覆返我第一句:「死左喇」.............即刻收唔到聲
........救唔到佢............   救唔到....................對唔住..........

 

o個類無責任心既人,你地唔好再遺棄動物得唔得呀!???入面有好多小朋友係到等緊「人道毀滅」!!!

牠們到最後就係咁既下場,用任何言語都表達唔到真係好慘!!!冇陰公!!!   

我真係頂唔順喇

 

 

 

 


2 則留言:

  1. 唔好太難過喇,咁耐仲未睇化咩… 我反而覺得最近嗰單金毛咬主人單案仲慘,隻狗無啦啦做乜會咬住主人唔放咁恐怖,一定有啲內情,係佢哋冇向人透露啫,有養狗嘅人應該會清楚…

    回覆刪除
  2. 真係好難過,但巳無能為力,那對眼睛,將会令人畢生難忘,好像我妹妹在阿里桑那,看着牛媽媽和小牛追着運牛車的情景一样令人心酸落淚.................

    回覆刪除