2007年7月12日 星期四

下次唔好喇

話說今日放工後返到屋企,見到妹子走埋一邊....係到 "啐"眼仔,我就問佢:「做乜啐眼仔呀
俾我睇下,係咪入左毛毛入眼呀」(有時頭髮入進眼裡,有痛感)?細看之下冇丫
,但係點解個上眼廉又腫了一舊呀 (好似人地生眼挑針咁呢)
。我口快快就講左出黎:「生眼挑針喎
」俾ar mum聽倒跟住就話:「佢呀,今朝去到公園見隻金毛同人打招呼囉!」我心諗
都無理由咁架? mum就繼續講:「打完招呼重要衰衰咁去臭人地尿尿個度唔肯走喎~」
aiya咁我終於明白喇,怪唔得生眼挑針囉!
   






↑生了『眼挑針』的眼眼(右)




 記得下次唔好咁喇…妹子,會生眼挑針嫁!




滴左眼藥水,不過無晒心機 錫返
emoticon60.gif
好唔好呀~











4 則留言:

  1. 佢乜做生眼挑針呀? 裝狗狗沖涼呀? 快d滴d眼藥水就冇事囉

    回覆刪除
  2. 妳唔駛同佢睇醫生咩 咁兒戲呀…

    回覆刪除
  3. Joanne : 真係羞死鬼呀 bear bear   : 唔係........上次又係生眼挑針 ,Dr.開左支眼藥水俾佢。

    回覆刪除
  4. hahhahah,佢好搞嘢牙~~~好想抱下佢牙~~~~~~~~ p.s睇咗你俾我嘅留言喇,你好有感觸喔,系咪有咩事先,不過睇你都無喇,見到你同只狗好sweet牙, p.s我又寫咗blog喇~~~全部都是我最愛嘅kitty牙~~~~得閑去睇下喇~~~~

    回覆刪除