2007年6月12日 星期二

妹子的理想



我叫車車,媽媽有時會叫我做妹子..... 我係一隻熱情既史立莎。

除了親咀外
thB_Kisses.gif
~~我也喜歡玩波波... 所以志願係做一個女藍球員。



你地睇下我既球技係一D都唔差嫁,一齊睇片丫!!
d0fbbf481.gif picture by Nepia_2007


 



 


無料カウンター


2 則留言:

  1. 車車好得意呀 ,睇見佢玩波波玩得咁開心,我諗隻隻狗狗都愛玩波波

    回覆刪除
  2. bear bear呀~車車最中意就係玩有聲既波(吱吱聲) ,隻衰豬會自己大細力咁咬住個波奏音樂比你聽^^

    回覆刪除