2007年6月20日 星期三

唔開心...

剛剛朋友打比我,佢話今朝屋企附近的士站見到有隻唐狗狗,放工後經過果度見到隻狗狗重係到... 應該等佢主人返去接佢,可惜等左成日都唔見主人返黎搵佢。朋友放底左D狗糧比佢食,跟住就走喇。

電視成日都播,停一停; 諗一諗..... 原來係冇用既,你有你講、我有我既遺棄。遺棄佢地等同要佢地死無分別!!!我個心嗡住嗡住...好唔舒服,點解果D衰人,可以咁忍心話唔要佢就唔要....好似垃圾咁掟出街遺棄佢,真係好陰公呀!!!

牠們都是會感受,有思想的。

點解會咁忍心?
點解?
咁做自己又點會過得安樂呀!

*俾人收養既動物速度遠遠不及遺棄既快和多。


4 則留言:

  1. 叫你朋友打去愛協叫佢地派人去接收既狗喇, 點可以留佢係街度冇人理架, 好冇陰公喎

    回覆刪除
  2. 佢地會叫你通知漁記,又係等如死路一條....

    回覆刪除
  3. 我在愛協看見有唐狗會(一班愛唐狗人士組成)傳單,你不妨打話去問下

    回覆刪除
  4. 千面貓,謝謝你的留言
     
    現在已為唐狗狗找到地方安置了

    回覆刪除