2007年12月19日 星期三

碎事兩則

 


今日我係公司早走,行到街口遇到一個韓國藉既家庭來向我問路。原來佢地要去沾仔記   (雲吞麵店) 問我知唔知係邊,我話:「我帶你地去,跟我來!」當等緊過馬路既時候個爸爸就同我講:「佢覺得唔好意思,怕左了我時間。」我話:「噢~不用擔心,我很樂意的。」其實我覺得他們一家都很有禮貌,我還誤會他們是日本來的旅客。當去到目的地時他們一家都彎腰地道謝,我也向他們說;「歡迎來到香港、希望玩得開心。」跟住學佢地咁彎一彎腰~~


之後走去撘MTR喇,當去到灣仔站有個男仔(約7、8歲)同埋個 "賓賓" 一齊坐左向我格離。坐低左之後個 "靚仔" 就把佢手上既泥膠貼上賓妹心口附近,與此同時就連係對面坐o個個唔識既阿婆都望住佢,就係咁一直無停過佢既動作。過左一陣,重把騷擾別人o既行動升級~玩彈龍門 (將D初圓了的紙碎彈去個賓妹度) 叫佢唔好玩佢重打返個工人tim。在呢件事上其實都唔關我事既,(不過心諗彈到我你就死喇!) 又過左一陣,個 "靚仔" 好衰唔衰彈到我 (佢死喇!)  我第一個反應用眼兇左佢先繼而,再問佢:「你讀邊間學校ga...o下??...咁鬼曳o既!!o下??」(我細個都係讀o個間學校) 最後佢同我對唔住之後就乖乖咁坐向個位度唔郁!


諗返轉頭,車車都會蝦個工人...好似佢咬自己隻手仔咁。當工人走埋去叫佢唔好咬咁佢不但止唔聽話,重wow返工人。立刻鬧佢叫佢唔可以咁惡,佢都識聽以後唔再咁!!所以不論人定狗~做錯左都要教!!!


沒有留言:

張貼留言